Mājokļa izmaksas, komunālie pakalpojumi, nodokļi, apdrošināšana, aizdevumi – par to visu ASV iedzīvotāji pērn samaksāja aptuveni $3.9 triljonus dolāru.
Šis tirgus aug lēni, taču tas ātri mainās – vairāk nekā jebkad. Agrāk klienti veica rēķinu apmaksas, izmantojot čekus vai skaidru naudu, taču šobrīd no tā visa attālinās, arvien vairāk tuvojoties pretim maksājumu veikšanai tiešsaistē, izmantojot bankas vai trešās puses mobilo lietotni.

Pateicoties pieaugošajai klientu informētībai par digitālajiem maksājumiem un pirktspējas pieaugumam gados jaunākajiem patērētājiem, kas vairāk interesējas par digitālo rēķinu apmaksu, un digitālo maksājumu iespēju pieaugumam, gandrīz trīs ceturtdaļas rēķinu tiks nomaksāti digitāli līdz 2022. gadam, radot lielas iespējas finanšu pakalpojumu spēlētājiem visā nozarē.
Teorētiski bankām vajadzētu būt lieliskā pozīcijā, lai nopelnītu uz šīs paradumu maiņas rēķina. Gandrīz visas bankas piedāvā rēķinu apmaksas funkcionalitāti, un tā ir populāra funkcija. Bet tas tā nenotiek – pat tad, ja digitālo rēķinu samaksa kļūst ierastāka, bankas zaudē gados jaunākos klientus trešo pušu spēlētājiem – kā Revolut un N26. Nav noslēpums, ka gados jaunākie klienti turpmākajos gados bankām būs vissvarīgākie.
Tāpēc bankām ir svarīgi ieviest inovācijas un mainīties līdzi tirgum. Aktivitāsu veikšana, lai palielinātu jauno klientu daļu, var būt grūts izaicinājums digitālajiem stratēģiem un vadītājiem, kas vada naudas apriti bankās, un ja to izdarīs nepareizi, tas var izmaksāt dārgi, jo tam ir nepieciešami apjomīgi tehnoloģiski un finansiāli ieguldījumi. Savukārt, ja bankas būs veiksmīgas, rēķinu apmaksa ir lieliska iespēja pievienot un iesaistīt klientus un, savukārt, palielināt kopējo banku ilgtspēju tirgū.